Workshop voltige

Je organiseert een ponykamp of een activiteiten dag en bent op zoek naar een leuke activiteit voor de deelnemers. Wij hebben wel een idee…

Wij verzorgen namelijk ook workshops. We laten zien wat voltige is d.m.v. een korte demonstratie en daarna ga je zelf aan de slag.

De workshop door Voltige Vereniging Krimpenerwaard

Na aankomst worden de paarden uit de trailer gehaald en gepoetst.

Ondertussen krijgen de deelnemers aan de workshop uitleg en instructies zodat alles soepel en veilig zal verlopen.

Als de workshop dan echt van start gaat laten onze voltigeurs eerst zien wat voltige nu eigenlijk is.

Vervolgens worden de deelnemers verdeeld en gaan zij met hulp van onze voltigeurs aan de slag met een beetje basis voor voltige en aansluitend leren zij een leuke oefening om op het paard te doen.

Alles gaat onder begeleiding van onze trainers en voltigeurs.

Wilt u meer weten over een workshop door Voltige Vereniging Krimpenerwaard?

Vul dan het contactformulier in en vraag naar informatie over een workshop. U ontvangt dan een document met uitleg en prijzen.